Com accedir a ÍTACA

Per accedir a ÍTACA l'usuari pot ser:

• NIF. Escriviu  el vostre NIF sense espais entre els números i la lletra. Exemple 12345678Z. El sistema autocompleta amb un zero a l'esquerra fins a completar 10 caràcters. NO cal que el poseu.
  • NIE/Passaport. En aquests casos el sistema no pot completar de forma automàtica donada la varietat de casos, per la qual cosa l'usuari completarà amb zeros a l'esquerra fins a 10 caràcters en cas de Passaport i amb zeros a l'esquerra després de la primera lletra en cas de NIE. Exemple de Passaport: CA12345W l'usuari serà 00CA12345W. Exemple de NIE: X1234567L l'usuari serà X01234567L

Si heu perdut la contrasenya o no heu accedit mai seguiu estes instruccions per accedir en cada cas:

1. No recorde la contrasenya

Si ja estaveu donats d'alta a ÍTACA però no recrdeu la contrasenya feu clic a l'enllaç que veureu baix dels camps d'usuari i contrasenya: He oblidat la meua contrasenya. Rebreu un correu al mail que vàreu donar al formulari d'alta amb la nova contrasenya.

2. No estava donat/da d'alta

Hem donat d'alta d'ofici a totes les famílies que aportaren una adreá de correu electrònic en la matrícula. Estes famílies hauran rebut un correu amb les dades d'accés. Si no esteu en el cas 1 i no heu rebut el correu de nova alta, envieu un correu emprant la vostra adreça electrònica a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. indicant que voleu donar-vos d'alta. Haureu d'incloure el nom i cognoms de l'alumne/a i el del pare o mare que vol donar-se d'alta.

Aules