Noves incorporacions al Banc de Llibres

A l'atenció de mares/pares de l'alumnat que fins ara no ha participat en el Banc de Llibres i vulguen participar en el del curs 2018/19:

• Hauran d'omplir la sol·licitud de participació via on-line i imprimir-la. Portaran les fulles de la sol·licitud signades i omplides pel pare/mare el dia que s'entreguen els llibres. L'accés a la sol·licitud es troba en la següent pàgina web: http://www.ceice.gva.es/web/centros-docentes/ayudas/subvenciones/libros-de-texto
  • Per poder participar s'haurà d'entregar el lot sencer de llibres del curs 2017/18.
  • Els llibres s'entregaran folrats i en les millors condicions.
  • Si el lot de llibres està en condicions, es passarà a formar part del Banc de llibres del Curs 2018/19.
  • Els llibres entregats passaran a ser propietat del centre.
  • Al principi de curs se li farà entrega a l'alumnat del lot que li correspon per al curs 2018/19.
  • A partir de l'arreplegada del lot de llibres del curs corresponent (setembre) l'alumne es farà responsable de la seua conservació.

A la atención de madres/padres del alumnado que hasta ahora no ha participado en el Banco de Libros y quieran participar en el del curso 2018/19.

• Deberán rellenar la solicitud de participación vía online y imprimirla. Traerán las hojas de la solicitud firmadas y rellenadas por el/la padre/madre el día que entreguen los libros. El acceso a la solicitud se encuentra en la siguiente página web: http://www.ceice.gva.es/es/web/centros-docentes/ayudas/subvenciones/libros-de-texto
  • Para poder participar se debe entregar al centro el lote entero de libros del curso 2017/18.
  • Los libros se entregaran forrados y en las mejores condiciones.
  • Si el lote de libros está en condiciones, se pasará a formar parte del Banco de libros del Curso 2018/19.
  • Los libros entregados pasarán a ser propiedad del centro.
  • Al principio de curso se le hará entrega al alumno/a del lote que le corresponde para el curso 2018/19.
  • A partir de la recogida del lote de libros del curso correspondiente (septiembre) el alumnado se hará responsable de su conservación.