Com accedir a AULES

A partir de divendres 27 s'habilita l'accés a l'alumnat d'ESO a AULES. L'alumnat de Batxillerat haurà d'esperar fins dimarts 31 i el d'FP fins dijous 2.

Una part de l'alumnat del centre ja ha accedit a AULES durant el curs per tal de treballar en diverses assignatures. La manera d'accedir no ha canviat.

Aquell alumnat que mai ha accedit o no recorda com fer-ho ha de seguir aquestes instruccions:

Per tal d'accedir a AULES heu d'identificar-vos amb les següents dades:

• Nom d'usuari: el NIA de l'alumne/a
  • Contrasenya: les tres primeres lletres del cognom en minúscula seguides de la data de naixement, en format DDMMAA. Per exemple, una alumna nascuda el 18 d'octubre de 2003 de nom Laura Pérez Sanchis tindrà com a contrasenya per181003. Si el cognom té un espai, s'ha d'incloure en la contrasenya. Per exemple, per al cognom De Palau, la contrasenya seria:

I si no tinc el NIA?

Pots trobar-lo a:

• ÍTACA: una vegada accedeixes, al costat de la foto de l'alumne/a està el NIA.
  • Butlletí de notes: en qualsevol butlletí de notes que tingues està el NIA. Pot ser d'enguany o de cursos passats, inclús de Primària (sempre que siguen centres de la Comunitat Valenciana).

En el cas que no trobar-lo seguint els punts anteriors, contacteu amb el tutor o la tutora del vostre grup.

Actualitzeu el vostre correu electrònic

Algunes de les activitats que fareu a AULES requereixen interaccions amb el professorat i la resta d'alumnat. El sistema envia notificacions quan hi ha alguna interacció. És important que el correu on s'envien aquestes notificacions estiga actualitzat.

Una vegada accediu a AULES, assegureu-vos que el correu electrònic del vostre perfil és correcte:

• Poseu el ratolí sobre el vostre nom (dalt a la dreta) i del menú que eixirà trieu MOSTRA EL PERFIL. Si l'adreça electrònica és correcta, no heu de fer res. Si no ho és, feu clic a EDITA EL PERFIL. Canvieu el correu per un vàlid i feu clic a Actualitza el perfil.

Aules