Recordatori condicions Banc de Llibres

bancLlibresCom a tots/es ens agrada rebre els llibres en les millors condicions, vos recordem que:

• Tots els llibres s'han de tornar folrats. (Inclosos annexos)
  • Tots els llibres es tornaran esborrats.
  • Si els cantons estan molt doblegats, planxeu-los a baixa temperatura amb un full damunt.

L'alumnat repetidor també ha de tornar els llibres per a continuar al Banc de Llibres. Si no es torna el lot complet, se'ls donarà de baixa en el Banc de Llibres.

Como a todos/as nos gusta recibir los libros en las mejores condiciones, se les recuerda que:

• Todos los libros se tienen que devolver forrados. (Incluidos anexos)
  • Todos los libros se devolverán borrados.
  • Si las esquinas están muy dobladas, plánchelas a baja temperatura con un folio encima.

El alumnado repetidor también debe devolver los libros para continuar en el Banco de Libros. Si no se devuelve el lote completo se les dará de baja en el Banco de Libros.