Activitats del 22 Desembre

20171222 113808 Film1-1El dia 22 de desembre va a ser un dia especial al nostre institut que varem dedicar a activitats relacionades amb els objectius de l'Agenda 2030 que estem treballant en el projecte Erasmus +.

L'alumnat de Comerç va preparar el seu tradicional mercat solidari, en el qual els diners que es recapten es donen a la Creu Roja.

A més hem preparat una exposició sobre els refugiats i l'alumnat ha escrit redaccions sobre aquest tema. Aquesta acció ha anat acompanyada de una recollida d'aliments no peribles de l'associació "Karamaa" per als camps de refugiats de Grècia.

També hem tingut xerrades de la Creu Roja, Metges sense Fronteres i de l'associació d'esportistes paralímpics "Tetrasport".