TALLER COOPERATIU PR4

Taller Cooperatiu PR4El grup de PR4 amb l'alumnat del Màster Universitari en Professorat d'Educació Secundària de la Universitat de València, que està fent les pràctiques al nostre centre ha participat en el taller cooperatiu "reflexió sobre la segona avaluació". Mitjançant els grups cooperatius l'alumnat aprèn a posar en pràctica les seues reflexions sobre el tema i adaptar-les en funció de les seues necessitats. A través del joc l'alumnat aprén a donar, rebre i a compartir les coses. "Capacitat de col·laborar amb les i els altres i de contribuir a un projecte comú".

L'aprenentatge cooperatiu s'aprofita de l'aprenentatge com a fet social de forma que les persones que integren el grup cooperen per assolir juntes un mateix objectiu. Treballant en els grups cooperatius tot l'alumnat aporta les seues habilitats i les seues aportacions són valuoses, per la qual cosa esdevé una eina molt adequada per aconseguir la inclusió de tot(e)s els/les membres dels grups classe.

També posem en pràctica les noves metodologies didàctiques apreses en el projecte de formació en centres: "Bones pràctiques educatives, de la teoria a l'aula", utilitzant una metodologia específica, activitats pràctiques i àmbits diferents dels establits amb caràcter general. Suposa una estructuració diferent amb unes condicions d'atenció diferenciades i unes mesures de suport i reforç, per a donar bons resultats.