PR4 (18-19)

PR4 18-19Nou curs i nous reptes dins de PR4 (Programa de Reforç de 4t d'ESO). Aquest programa té com a finalitat que l'alumnat desenvolupe les competències clau i assolisca els objectius generals de l'etapa.

El programa s'organitza de forma integrada. A més, utilitza una metodologia específica, activitats pràctiques i àmbits diferents dels establits amb caràcter general. Suposa una estructuració diferent amb unes condicions d'atenció diferenciades i unes mesures de suport i reforç, per a donar bons resultats.

L'alumnat treballa per projectes (ABP) interdisciplinaris com són: l'hort ecològic plurilingüe, la cooperativa "Persones de Confiança" que aplica la metodologia d'aprenentatge i servei solidari (ApS), projecte Erasmus + "Agenda 2030: That's our challenge!", etc.