Projecte ApS (19-20)

Projecte ApS 20.02.20 en GIMP.1

El projecte ApS: Cooperativa "Persones de Confiança" és una proposta educativa que combina processos d'Aprenentatge i de Servei a la Comunitat en un sol projecte molt articulat, en el qual els i les participants s'impliquen en necessitats reals de l'entorn amb la finalitat de millorar-lo.

L'alumnat treballa de forma activa i dinàmica sobre necessitats reals de l'entorn aportant solucions pròpies basades en el treball col·laboratiu i cooperatiu en accions útils per a la comunitat.

En aquesta edició, el servei es realitza a l'escola infantil municipal "L'Alqueria" d'Alaquàs. L'alumnat de PR4 col·labora, en el centre, en totes les tasques que els siguen encomanades.

Aules