Educació Plàstica i Visual

Plàstica i Visual

Components

Rosa Mª Asensio Berlanga (Cap de departament)

Ana Peris Antolí

Plataformes virtuals emprades

Taller Didàctic sobre l'Equip Crònica

20161202 112522

El passat dia 2 de desembre els alumnes de Plàstica de 3r i 4t de l'ESO varem participar en els tallers didàctics de la Fundació Bankia, aquest tallers giren al voltant de la Exposició Monogràfica sobre l'Equip Crònica. Els nostres alumnes han aprés com s'utilitza l'Anacronisme en les obres pictòriques de l'Equip Crònica.

Ruta Mariano Benlliure

Ruta Mariano BenlliureL'alumnat de 4t d'ESO hem conegut l'inici de la Ruta Mariano Benlliure, hem pogut gaudir també de l'acollidora Casa Museu Benlliure i en el nostre passeig hem pogut conèixer els llocs de la ciutat de València als quals varen viure els germans Benlliure.
Per finalitzar la jornada hem pogut gaudir de l'exposició de l'IVAM “Construint Nous Mons”. En aquesta exposició hem pogut veure l'activitat de les avantguardes artístiques que sorgiren en el període d'entre guerres (1914-1945) i hem  observat l'esperit de la Bauhaus en alguns dels productes quotidians que hem trobat en aquesta exposició.

Visita al MUVIM i l'IVAM

20151110 095736Els alumnes de 1r i 2n de ESO hem gaudit de les Exposicions temporals que ens ofereixen el MUVIM i l'IVAM, en el primer ens hem apropat a la cultura Mediterrània a través de les fotografies de Xavier Mollà  i la exposició culinaria de Quique Dacosta; també hem pogut contemplar els paisatges urbans degradats que ens han oferit els becats Alfons Roig 2013. En el segon hem pogut observar els estereotips femenins dels 60 a través de l'obra d'Ana Peters, així com dels “Col·lectius Artístics Valencians baix el Franquisme (del 64 al 76)”. Ens ha sorprés l'exposició “Construint Nous Mons”, hem pogut apreciar la creativitat i modernitat de les vanguàrdies arístiques d'entre guerres (1914-1945).

Graduació 4t ESO 2016

Graduació 2n BAT 2017