Ciències de la natura, Biologia i geologia:

Components:

Pepa López Vila (Cap del Departament)
Marian Espert Bosch
Isabel Avellaneda Giménez
Fermín Mompó Tortosa

Mª Rosa Martínez Pérez

Plataformes virtuals emprades

EL MÓN MICROSCÒPIC

Microscopio-electrónico-de-transmisiónL'alumnat de 2n de Batxillerat de Biologia hem estat a l'Edifici d'Investigació "Jeroni Muñoz" del Campus de Burjassot el dia 16 de desembre. Hem observat tècniques microscòpiques avançades que actualment s'utilitzen en la investigació de camps com la biologia, medicina, arqueologia, farmacologia, ciència de materials, etc..

GRADUACIÓ 2n BATXILLERAT. 2016

L'alumnat de 2n de Batxillerat ha celebrat la seua graduació al Castell d'Alaquàs. A l'acte han assistit el regidor d'educació, l'AMPA, el professorat, alumnat del centre d'altres nivells educatius, les famílies, la junta directiva i mestres del CEIP Bonavista. La Sr alcaldessa no ha pogut vindre perquè l'acte de graduació coincidia amb el ple municipal.
Aquest curs s'han donat sis matrícules d'honor en 2n de Batxillerat.
L'acte ha sigut molt emotiu perquè a més ha coincidit amb l'acomiadament d'una de les tutores de 2n de Batxillerat, Carmen Tomé, professora de castellà molt estimada al centre.

Donem l'enhorabona a tots i totes.

ACTIVITATS EN LA CIUTAT DE LES ARTS I LES CIÈNCIES

CAC. 10.12.15.1L'alumnat de 4t ESO i 1r Batxillerat ha participat en diferents activitats en la ciutat de les Arts i les Ciències:
Realització del taller: "molècules saboroses": Nous experiments per a aprendre els secrets de la cuina molecular, aplicar les tècniques de laboratori més innovadores als foguers i descobrir noves textures, sabors i mescles. En este taller l'alumnat ha explorat les tècniques més innovadores de la cuina actual; l'anomenada "gastronomia molecular", que consistix a aplicar el mètode científic a la cuina per a entendre les relacions físiques i químiques que es produïxen durant els processos de preparació o elaboració dels aliments.
Exhibició de dofins a l'Aquari: Demostració d'intel•ligència dels dofins en una exhibició tan sorprenent com educativa.
Visita a "l'altre costat de l'Aquari": hem viscut una experiència increïble visitant la zona tècnica de l'Oceanogràfic, visitant llocs que el públic no pot veure i que permet conéixer les instal•lacions en què treballen els veterinaris, la zona de recuperació de taurons, la galeria tècnica o la zona de quarantena, entre altres...
Ens ha permés conéixer també les àrees implicades amb la cura dels animals així com els sistemes que permeten reproduir fidelment les diferents condicions ambientals.
Vivim una experiència increïble rodejats de taurons!

Que passeu un bon estiu!

Hawaia 1En el laboratori de Biologia i Geologia, els estudiants de 3r d'ESO ens hem acomiadat del curs d'una manera un tant borbollejant, i es que hem fet entrar en erupció a tres volcans amb molta personalitat: un hawaià, tranquil però constant a la seua illa, un vulcanià molt més altiu i agitat, i per últim, un gran peleà que pareixia tímid, però que va resultar molt bel·licós. Ací us deixem alguns testimonis gràfics. Que passeu un bon estiu!!

Graduació 4t ESO 2016

Graduació 2n BAT 2017