Tallers a centres de primaria

Alumnes exposant

L'alumnat de 4t d'ESO, en l'assignatura de Biologia i Geologia, està treballant el tema "Hàbits de vida saludable". Aquest treball s'emmarca en el projecte Erasmus KA2.

La finalitat és elaborar activitats, enquestes, treballs manuals,material audiovisual, presentacions, etc que serà exposat pels alumnes de 4º ESO que ho han preparat als alumnes de primaria d'Alaquàs.

Cada grup d'alumnes ha triat un tema (alimentació, temps lliure,exercici físic, consum d'alcohol i drogues, salut social, etc.) i un nivell de primària amb el que volen treballar.

En aquest moment estan exposant en classe els treballs i s'estan avaluant. Els resultats de l'avaluació serviran per a millorar-los per posteriorment portar-los als centres de primària.