Concurs: Esmorzar saludable

Al nostre institut estem realitzant el Projecte Erasmus +: "Agenda 2030: That's our challenge!" on desenvolupem diversos objectius de l'agenda 2030. Aquest projecte es du a terme des de setembre de 2017 fins agost de 2019, junt amb altres 3 centres d'Itàlia, Alemanya i Grècia. Com a docents ens preocupa l'educació i volem educar el nostre alumnat per convertir-lo en una ciutadania conscient i activa, capaç de prendre la iniciativa per construir un futur millor, igualitari i sostenible.

Dins d'aquests principis, volem promoure l'alimentació sana. Així, en el projecte es desenvolupa el concurs: "Esmorzar saludable" dirigit al nostre alumnat de 1r i 2n ESO i que promou portar l'esmorzar en envasos reutilitzables i marcar el dimecres com a dia de la fruita.