The end of the project “healthy snack competition”

Fourth of ESO students of Scientific Culture have visited the classes of 1st and 2nd of ESO describing the project and the rules of the contest to be held.
It consisted in bringing a healthy snack every day. It was agreed that all the classes had to bring fruit on Wednesday (fruit day). So, at the time of the break two students of Scientific Culture have been in the schoolyard writing down the names of the students who had brought a healthy snack.

After one month, the class that had brought the highest number of healthy snacks would win a free snack for the whole class and the tutor.

The class of 1st C won the competition. They won a healthy snack.

Congratulations!