TALLERS D'HÀBITS DE VIDA SALUDABLE

L'alumnat de 4t d'ESO de l'assignatura de Biologia hem anat al CEIP Bonavista a impartir tallers d'hàbits de vida saludable a l'alumnat de 4t i 5é de primària.

En 4t hem fet dos tallers d'alimentació, un taller d'activitat física i un altre de temps lliure. En 5é hem impartit dos tallers d'alimentació, dos de prevenció de drogodependències, un taller de temps lliure i un altre de salut social.

A més d'aprendre de l'experiència hem gaudit amb la complicitat, la tendresa i receptivitat de l'alumnat de primària.

Volem agrair als/les mestres del CEIP Bonavista la seua col•laboració. En tot moment han estat amb nosaltres i ens han facilitat el treball.

Ha sigut una experiència inoblidable. Per a repetir.