Geografia i Història

Components

Teresa Defez Moreno (Cap  del Departament)
Carlos Cebrián Ferreros
M. Dolors Soriano
Maria José De La Rosa Ortiz

Plataformes virtuals emprades

• Moodle: Plataforma de l'IES per a la gestió de cursos.

Tasca C. Socials: Migracions forçades. Refugiats guerra de Síria

Solidaritat

L’alumnat de Ciències Socials de 3r d’ESO ha realitzat aquest trimestre, com a tasca final del tema de població, un treball relacionat amb les migracions forçades que algunes persones pateixen actualmente a causa de la guerra.
Aquesta proposta didàctica  preten apropar els alumnes la realitat d'altres persones que diàriament perden les seues vides o han de deixar de ser persones amb identitat, per convertir-se en exiliats forçats, refugiats sense llar, caminants sense destí, i que passen a ser anònims, desconeguts o invisibles per a la resta del món. A més ha servit per a consolidar altres maneres d’afrontar la materia com ara el treball en equip, el compromís, LA SOLIDARITAT….
S’ha arreplegat material escolar i sota el lema POSEM-LI COLOR A LA SEUA VIDA farem la nostra petita aportació amb tot el nostre afecte.

GRÀCIES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ!

Com és La Terra?

20161019 110541L'alumnat de 1r d'ESO de Geografia ha fet boles del món per explicar les parts interior de La Terra: nucli, mantell i escorça terrestre.

20161019 110547

20161019 110613