Geografia i Història

M. Dolors Soriano Martínez
Maria José De La Rosa Ortiz

Plataformes virtuals emprades

• Moodle: Plataforma de l'IES per a la gestió de cursos.

Viatge a Roma 2020

Roma 2020L'alumnat d'Història de l'Art i Llatí de Batxillerat han realitzat un viatge de tres dies a la ciutat de Roma on hem pogut conéixer de primera mà les obres d'art més importants de l'antiga Roma (Colisseu i Fòrums imperials o Circ Màxim) i del Renaixement i el Barroc (Museus Vaticans, Sant Pere Sta. Maria Maggiore, Sta. Maria del Trastevere, San Pietro in Vincoli o la Bocca de la verità entre altres). Una experiència inoblidable.

Codocència + Gamificació 2n ESO

Ceremònia Homenatge 19L'alumnat de 2n d'ESO ha posat punt final al primer projecte de codocència d'aquest curs, JOC DE TRONS, amb una Cerimònia d'Homenatge on s'ha ocupat el Tron Ferro i s'ha fet lliurament de premis i recompenses a tots i totes pel seu treball. L'experiència ha sigut molt positiva tant per a l'alumnat com per al professorat participant que ja prepara el següent projecte: EL MINISTERI DEL TEMPS.

Monòlegs: Vidas enterradas

Vidas enterradasL'alumnat d'Història d'Espanya de 2n Batx assisteixen al Monestir de S. Miquel dels Reis a la representació de "Vidas enterradas", una sèrie de monòlegs encadenats basats en testimonis reals sobre vides truncades en la Guerra Civil i el Franquisme. Una classe d'història que recordarem sense dubte.

Participació al concurs Eustory

Eustory 2019Les alumnes de 2n de Batxillerat del curs passat, Cristina Burriel, Alba Espejo, Alba Herranz, Zaira Idáñez i Arantxa Peral, han participat en la XII edició del concurs Eustory per a jóvens historiadors amb un magnífic treball sobre la transició democràtica a Alaquàs. Des del departament de Geografia i Història felicitem les nostres alumnes pel seu treball i les desitgem molta sort al concurs.

A continuació podeu veure el vídeo:

Aules