Geografia i Història

Components

Teresa Defez Moreno (Cap  del Departament)
M. Dolors Soriano
Eva M. González Santos Olmo.
Maria José De La Rosa Ortiz

Plataformes virtuals emprades

• Moodle: Plataforma de l'IES per a la gestió de cursos.

El Gòtic: “La mestria i l'enginy en les arts”

GòticL'alumnat de 2n ESO s'han convertit en artistes medievals durant l'estudi de la unitat del Gòtic. Han elaborat maquetes de les edificacions més representatives del gòtic civil i religiós, així com lluminoses i coloristes vitralls de catedrals gòtiques.

6 x 6 en groc

EcoembesL'alumnat de 1r i 3r d' ESO, i el professorat hem participat en el taller de recliclatge patrocinat per la Generalitat Valenciana i Ecoembes.

Aquesta entitat és l'encarregada de la selecció, reciclatge i ecodisseny de residus dels contenidors blaus i grocs.

L'alumnat s'ha convertit durant una sessió en experimentats del reciclatge analitzant aquest tipus de residus, i donant una segona oportunitat als envasos!!!

Una vegada més, apostem per complir els objectius de l'agenda 2030: '"Educació de qualitat,energia no contaminant,ciutats i comunitats sostenibles,i la producció i consum responsable".

Reportatges Històrics

Reporters històricsL’alumnat de 4t ESO A ha posat en marxa un projecte d’investigació per apropar-se al coneixement d’alguns personatges històrics del període d’entreguerres. El format havia de ser una entrevista amb el personatge en qüestió. Algunes entrevistes han resultat molt divertides. Podeu escoltar-les ací:

Gymkana: València, capital de la II república, comerç i història

Refugi de l'Ajuntament de ValènciaL'alumnat de 2n de Batxillerat ha realitzat una activitat al centre històric de la ciutat del Túria. L'activitat ha consistit en una visita al refugi antiaeri de l'Ajuntament guiada pel professor J.M. Azcárraga, a qui agraïm la seua participació. A continuació, ha començat el joc: L'alumnat ha anat descobrint diferents llocs de la València republicana que contenen una gran càrrega simbòlica i que són referents de la història recent de la nostra ciutat. Es tractava de fer una activitat interdisciplinària on s'han treballat continguts d'Història, Art, Geografia i Economia.