Els avanços i els descobriments en L'Edat Moderna

projecte Edat ModernaL'alumnat de 2n ESO, en la matèria de Ciències Socials, ha treballat al voltant dels descobriments i avanços de L'Edat Moderna. L'alumnat ha mostrat molta creativitat en el desenvolupament dels seus projectes, creant els seus invents i aparells sorgits en aquesta època. Tot(e)s estan fet(e)s un(e)s artistes!!!

Naveguem pel temps!

sortida al portL'alumnat de 3r ESO va gaudir d'una nova experiència en el port de València. Ha tingut l'ocasió de veure "in situ" una de les grans desconegudes de l'arquitectura del Gòtic valencià, les drassanes del Grau.
A més l'alumnat ha visitat el museu de l'arròs on han observat de prop els processos i la mecanització d'aquest cereal imprescindible dins de la nostra alimentació.

Finalment hem tancat la visita amb una explicació al voltant del funcionament de les instal·lacions del port, mentre gaudíem d'un agradable passeig en catamarà.

El Gòtic: “La mestria i l'enginy en les arts”

GòticL'alumnat de 2n ESO s'han convertit en artistes medievals durant l'estudi de la unitat del Gòtic. Han elaborat maquetes de les edificacions més representatives del gòtic civil i religiós, així com lluminoses i coloristes vitralls de catedrals gòtiques.

6 x 6 en groc

EcoembesL'alumnat de 1r i 3r d' ESO, i el professorat hem participat en el taller de recliclatge patrocinat per la Generalitat Valenciana i Ecoembes.

Aquesta entitat és l'encarregada de la selecció, reciclatge i ecodisseny de residus dels contenidors blaus i grocs.

L'alumnat s'ha convertit durant una sessió en experimentats del reciclatge analitzant aquest tipus de residus, i donant una segona oportunitat als envasos!!!

Una vegada més, apostem per complir els objectius de l'agenda 2030: '"Educació de qualitat,energia no contaminant,ciutats i comunitats sostenibles,i la producció i consum responsable".

Reportatges Històrics

Reporters històricsL’alumnat de 4t ESO A ha posat en marxa un projecte d’investigació per apropar-se al coneixement d’alguns personatges històrics del període d’entreguerres. El format havia de ser una entrevista amb el personatge en qüestió. Algunes entrevistes han resultat molt divertides. Podeu escoltar-les ací: