Gymkana: València, capital de la II república, comerç i història

Refugi de l'Ajuntament de ValènciaL'alumnat de 2n de Batxillerat ha realitzat una activitat al centre històric de la ciutat del Túria. L'activitat ha consistit en una visita al refugi antiaeri de l'Ajuntament guiada pel professor J.M. Azcárraga, a qui agraïm la seua participació. A continuació, ha començat el joc: L'alumnat ha anat descobrint diferents llocs de la València republicana que contenen una gran càrrega simbòlica i que són referents de la història recent de la nostra ciutat. Es tractava de fer una activitat interdisciplinària on s'han treballat continguts d'Història, Art, Geografia i Economia.

Horari juliol

Dilluns a divendres: 8:30 a 14:30h