6 x 6 en groc

EcoembesL'alumnat de 1r i 3r d' ESO, i el professorat hem participat en el taller de recliclatge patrocinat per la Generalitat Valenciana i Ecoembes.

Aquesta entitat és l'encarregada de la selecció, reciclatge i ecodisseny de residus dels contenidors blaus i grocs.

L'alumnat s'ha convertit durant una sessió en experimentats del reciclatge analitzant aquest tipus de residus, i donant una segona oportunitat als envasos!!!

Una vegada més, apostem per complir els objectius de l'agenda 2030: '"Educació de qualitat,energia no contaminant,ciutats i comunitats sostenibles,i la producció i consum responsable".

EcoembesEcoembes

Horari juliol