Comerç i Marketing

COmerç i marketing

Components

Manel Picazo Peixó (Cap del Departament)
Ricardo Caruana Riera

Eva Estellés Mendoza
M. Carmen Marín Millán
Rafael Mora Bosch

Plataformes virtuals emprades

• Moodle: Plataforma de l'IES per a la gestió de cursos.

Participació a "Desafío Junior Empresarial"

Desafio Junior EmpresarialUn grup d'alumnes de 2n del Cicle de Comerç ha participat en les semifinals de DESAFIO JUNIOR EMPRESARIAL, organitzat per l'ESIC. El seu treball va ser seleccionat entre el de 600 alumnes de tota la Comunitat Valenciana. El treball consistia a simular la realitat empresarial creant la seua pròpia empresa amb l'ajuda de la professora de Gestió d'un Xicotet Comerç. Encara que finalment no van ser seleccionats per a les finals a Madrid, van rebre un Diploma per la seua participació en l'esdeveniment.
Enhorabona a tot(e)s!

Jornada amb empresàries d'Alaquàs

Empresàries d'AlaquàsDilluns dia 19 de febrer va tenir lloc una jornada entre empresàries i estudiants a l'IES Clara Campoamor.
L'acte, organitzat pel departament de Comerç i Màrqueting de l'institut i coordinat per CAdA, l'associació de comerciants d'Alaquàs, va comptar amb la presència de tres empresàries de la localitat: Verónica González de Cuenta que cuento; Vicky Cabañero de El tocador de Vicky i Amparo López d'Área Ruedas.
Cadascuna d'elles va realitzar una exposició basada en la seua experiència, sobre com crear, gestionar i desenvolupar un projecte empresarial.
Al final de la xerrada, l'alumnat va tenir l'oportunitat de preguntar a les ponents sobre inquietuds al voltant de l'activitat comercial i empresarial.
Empresàries AlaquàsEl professorat de l'institut ha valorat molt positivament l'experiència que ha permés a l'alumnat conéixer de primera mà vivències reals d'empresàries de la nostra localitat.
Una experiència que posa de manifest la importància que té el fet que diferents agents socials dialoguen i comparteixen reflexions per tal de generar sinergies que enriqueixen a tota la comunitat.

Empresa i comerç a Alaquàs

El dilluns 19 de febrer, visitaran el nostre institut tres dones emprenedores de l'associació CAdA: Amparo López, Vicky Cabañero i Verónica González. Ens explicaran les seues experiències d'èxit comercial, cadascuna d'elles tan diferent com interessant. Ens donaran a conèixer les seues vivències reals i ens parlaran, des de l'atenció al client, fins a la planificació i gestió del nostre propi negoci. Una xerrada molt interessant per a alumnat i professorat de Comerç i Màrqueting.

3dones emprenedores

Aparador ocasional per als enamorats

Aquesta és l'aportació que l'alumnat de 1r FP Bàsica ha fet per a tota la comunitat educativa de l'IES Clara Campoamor dins del mòdul professional Tècniques bàsiques de Merchandising. Han preparat una decoració que representa un aparador ocasional amb la temàtica dels enamorats/des (amb motiu de la celebració del 14 de febrer ) i amb el seu nom comercial "CLARA SPORT" que l'alumnat mateix va crear.
Esperem que us agrade!

14fe