Educació Física

Miguel A. Javaloyes Sanchis
Begoña Ramírez Mercé

Plataformes virtuals emprades

• Moodle: Plataforma de l'IES per a la gestió de cursos.

Donació AMPA

Donació AMPA.1

Des del departament d'Educació Física i en nom de l'IES Clara Campoamor volem agrair a l'AMPA del centre la seua col·laboració en l'adquisició de material esportiu que contribuirà a fomentar la pràctica d'activitats fisicoesportives durant els patis i possibilitarà que l'alumnat d'aquest centre educatiu puga gestionar aquest temps de manera saludable.

TORNEIG DE COLPBOL II

IMG-20140410-WA0003El Torneig de Colpbol ha sigut molt ben acollit per tots els alumnes de 3er ESO del nostre IES, els quals han disfrutat d´una jornada esportiva molt activa. Agrair la participació del IES Tierno Galván de Moncada, així com la col·laboració de l´alumnat de segon de Batxillerat de l´optativa d´Educació Física que ha fet que tot siga més fàcil. Enhorabona per part del departament d´Educació Física a tots els participants per la seua implicació. En la foto podeu veure als campions i subcampions del I Torneig de Colpbol IES Clara Campoamor.

TORNEIG DE COLPBOL

imagen colpbolEl dia 10 d'abril els alumnes de 3r d' ESO de l'IES Clara Campoamor participaran en una jornada esportiva al centre durant tot el matí (9 a 14h), jugant un torneig de Colpbol. L'IES Tierno Galván de Moncada ha sigut convidat en aquesta jornada i s'enfrontarà al nostre institut. El Colpbol és un esport molt dinàmic i divertit, que afavoreix la màxima participació de tots els alumnes independentment del seu nivell tècnic.

Aules