Física i química

Components

Alejandro Bellido Ramos (Cap del Departament)
Francesc Grancha Gamón
Alejandro Vázquez Felipe

Plataformes virtuals emprades

Més Informació

El nostre departament participa en el projecte plurilingüe de l'institut. Les classes de 3r d'ESO i 1r i 2n de Batxillerat s'imparteixen en valencià i en castellà. Les classes de 4t d'ESO s'imparteixen en anglès i en valencià.
Per altra banda participen activament en el projecte Faulkes Telescope (http://www.faulkes-telescope.com/)i en el projecte MeteoMarte (http://cab.inta-csic.es/es/culturacientifica/8/proyecto-meteomarte-meteorologia-de-marte-en-las-escuelas") amb la recollida de dades metereorològiques.

Unitats didàcticas del projecte energia

A continuació us podeu descarregar les unitats didàctiques relacionades amb l'energia que s'han preparat per al curs de 3r d'ESO:

unit 1

Unit 2

unit 3

unit 4

unit 5

Licencia de Creative Commons
Este obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional.

Concurs de cristal·lografia

Concurso cristalografiaEl divendres dia 4 d'abril alumnes de 3r d'ESO van participar en la fase autonòmica del concurs de cristal·lografia 2013-14 celebrada en la Ciutat de les Arts i de les Ciències.

Gaudim la quimica

IMG 20140115 095603 resizedEls alumnes de 2n de Batxillerat, que cursen la asignatura de química, varen visitar el dimecres 15 de gener la facultat de químiques dins de l'activitat "Gaudint la química".

OBSERVATORI ASTRONÒMIC

Galaxia NGC2997Vols observar les estrelles amb un telescopi professional? Des de l'IES Clara Campoamor es possible.
El departament de física i química participa en el projecte del grup d’astrofísica i ciències de l’Espai de l’ Universitat de València "Observacions dels sistemes BeX amb telescopis Faulkes".

Més articles...

Graduació 4t ESO 2016