Aula de Música

Components

Jose A. Martínez Ferrando (Cap del Departament)

Miguel Ángel Lino Sorlí

Plataformes virtuals emprades

• Moodle: Plataforma de l'IES per a la gestió de cursos.

Llista de reproducció de Timbres Musicals

timbre spotifyHem preparat una llista de reproducció (Playlist) amb totes les composicions que hem escoltat al timbre musical de l'IES ordenades cronològicament des de maig de 2012.
Aquesta llista anirà actualitzant-se en cada canvi de timbre.
Podeu escoltar-la:

Recordeu que el timbre musical dura uns 45''. A la llista de reproducció s'inclouen les composicions completes.

Musiquem: Brass, Brass, Brass

El Departament de Música ha programat per al present curs 2015/16 una sèrie d'activitats dintre del programa d’innovació en els centres d’Educació Secundària per a la lluita contra el fracàs escolar mitjançant la música, MUSIQUEM (RESOLUCIÓ del 3 de juliol 2015, DOCV 21.07.2015).
Una de les activitats subvencionades per aquest projecte és l'assistència d'alumnat de 1r d'ESO, acompanyats per la professora Maite Ferrer i el professor Jose A. Martínez, al concert didàctic Brass, Brass, Brass a càrrec del quintet de metalls Spanish Brass, al Teatre El Micalet de València.

Madrid Musical

Nuevo Teatro AlcaláEls dies 24 i 25 de març,  alumnes de l’assignatura de Música de 4t d’ESO del nostre IES  i de l’IES La Vereda de La Pobla de Vallbona, acompanyats pel professorat dels departaments de Música respectius, hem realitzat una visita cultural a Madrid.
L’activitat s’emmarca dintre de Musiquem l’IES,  Projecte d'innovació per a la lluita contra el fracàs escolar a través d'activitats de promoció de la música (DOCV 2/9/2014).

Taller Soundcool

telecochip2Dimecres 11 de febrer hem assistit, amb l'alumnat de Música de 4t d'ESO, al taller «Telecochip de Soundcool» celebrat al Museu de les Ciències Príncep Felip. Soundcool és un projecte d'investigació de la Universitat Politècnica de València dissenyat per a potenciar la creació musical col·laborativa als centres educatius. El sistema Soundcool permet la manipulació sonora mitjançant dispositius mòbils que es transformen en potents controladors que gestionen el sistema implementat en un ordinador. Les infinites combinacions que ofereix, transformen l'aula en una potent orquestra del s. XXI que permet la combinació de diferents llenguatges artístics.

Graduació 4t ESO 2016

Graduació 2n BAT 2017