Taller Tecnologia

Components

Aurora Cabanes Castelló (Cap del Departament)

David Navarro Gilabert

Amparo Ferrer Barquero

Plataformes virtuals emprades

Technovation Challenge

8Per fi va arribar el dia esperat, i l'equip «Squad Power» format per les alumnes de 1r d'ESO: Natalia Baviera, Alba Noguera, Paula Sierra i Valentina Ion, han defensat la seua aplicació "Ready for Secondary" davant del jurat en el concurs Technovation Challenge València 2018.

L'esdeveniment ha tingut lloc en la Universitat Politècnica de València, on finalment s'han presentat més de 60 aplicacions, totes elles creades per xiquetes de 10 a 18 anys.

L'experiència ha estat realment increïble i des d'ací les felicitem a totes.

Enhorabona pel vostre treball «Squad Power»!

Visita ETSID de la UPV

L'alumnat de 1r i 2n de Tecnologia Industrial realitza una visita molt motivadora a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers del Disseny de la UPV. Agraïm a la directiva de l'ETSID el tracte rebut.

Activitat Extraescolar Tallers UPV

L'alumnat de 1r d'ESO ha participat als tallers científics per a xiquets de l'Escola d'Estiu de la Universitat Politècnica de València (UPV).

Robotix, chiquitectura, química divertida, cianotipia i cuina amb ciència són els cinc tallers que la UPV ofereix a col·legis i instituts per divulgar la ciència i despertar vocacions.PA200041

Enquesta per al projecte europeu eTwinning

Vos convidem a que contesteu la següent enquesta per al projecte europeu eTwinning:Power up! Your body & soul  , en el que participa el nostre centre dins del Programa Plurilingüe.

ENQUESTA: