CONCURS DISSENYA UN LOGO

logo Erasmus plus

El propòsit d'este concurs és dissenyar un logotip per al Projecte Erasmus: POWER UP! GET ACTIVE FOR YOUR FUTURE

Resumen del projecte Erasmus
Un fet que preocupa els jóvens a Europa: l'activitat en compte de la passivitat és condició prèvia per a les demandes del futur. El títol "ACTIVA'T! IMPLICA'T ACTIVAMENT PER AL TEU FUTUR" transmet la idea que un maneig saludable del nostre cos conduïx inevitablement a una ment més poderosa. Per tant, les dietes equilibrades, els esports, activitats de temps lliure, la música, la relaxació, l'ús adequat de les tecnologies i els mitjans de comunicació, l'entrenament del cervell, les competències socials i de comunicació, l'esforç, etc, són alguns dels temes de què el projecte tracta.

Bases del concurs

PINCASA COMPANY

Pincasa.1 PINCASA. Protecting against corrosion. Offering colour to projects.
Opposites attract. We all know this fundamental principle of charge interaction. What we didn't know before visiting Pincasa is that «attraction» is used for painting metal parts in a treatment called e-coat.
Pincasa was founded in Chirivella in 1983. Now it is located in Almussafes and it also has a plant in Hungary and is planning to start one in China.

Paint's company

P3110051Do all paints have a horrible smell? Not necessarily. That was one of the discoveries that we did in our visit to the factory Blatem in the Industrial Area of Masía del Juez of Torrent (Valencia).

GUISAMA’S FACTORY

guisama4How many pieces is a guitar made of? We really don't know but we could have counted them as we saw the whole process of making a guitar thanks to Prudencio Saez, the owner of Guisama's factory, situated in Torrent, Valencia.
A tradition from father to son, since 1963 Guisama keeps doing its best to create the wonderful sound of their guitars.

And the winner is...

logoDesprès de àrdues deliberacions els alumnes de Grècia, França, Romania, Alemanya i Espanya, que participen a la mobilitat Erasmus en Ioaninna, han votat com millor logo el dissenyat per Kanza Gourmat González, alumna del nostre institut. Enhorabona!

Graduació 4t ESO 2016

Graduació 2n BAT 2017