No heu entrat (Entrada)
Clara CampoamorBenvinguts a l'aula virtual de l'IES Clara Campoamor d'Alaquàs, un lloc per a l'aprenentatge i la formació. Visiteu també el nostre portal web.
IES Clara Campoamor
C/ Rigoberta Menchú, 1
46970 Alaquàs (València)
46023225@edu.gva.es
Omet EntradaOmet Calendari

dl dt dc dj dv ds dg
20 21 22 23 24 Avui dissabte octubre 25 25 26
Omet Esdeveniments pròxims

Esdeveniments pròxims

No hi ha esdeveniments pròxims.
Omet Categories de cursos

Categories de cursos

Notícies del lloc

Imatge JOSE A. prof_MARTÍNEZ FERRANDO
Publicació del nou portal
per JOSE A. prof_MARTÍNEZ FERRANDO - divendres, 31 maig 2013, 10:53

Nou portal webEl 15 de maig de 2013 es fa públic el nou portal web de l'IES Clara Campoamor. A partir d'eixe moment les notícies deixen de publicar-se a aquesta Aula virtual i passen al nou portal: http://iesclaracampoamor.edu.gva.es
XERRADA: “EVOLUCIÓ ESTEL•LAR”
per PEPA prof_LÓPEZ VILA - dimecres, 22 maig 2013, 09:33

XERRADA: “EVOLUCIÓ ESTEL·LAR”

Avui ha vingut al nostre institut el professor del departament d’astronomia de la Universitat de València Pere Blay. Ha donat als alumnes de 3r d’ESO la xerrada titulada: “Evolució estel·lar”.

Aquesta activitat ha suposat la culminació del concurs de la bústia científica. El concurs s’ha basat en dos parts. En la primera els alumnes han mostrat les seues inquietuds científiques amb les seues preguntes. La participació ha sigut molt elevada, amb més de cent qüestions.

En la segona part, els alumnes han respost les qüestions seleccionades com les mes interessants per ells mateixos. Ha sigut difícil seleccionar les millors respostes perquè la gent que ha participat ha demostrat una gran capacitat.

Finalment desprès de una votació dels alumnes a la millor pregunta i una àrdua selecció de les millors respostes, les guanyadores del concurs han sigut:

Alba Cervera March, de 3r d’ESO C per la millor qüestió.

Laura Andrés Eslava, de 3r d’ESO C per les millors respostes.

Enhorabona a tots els que han participat pel seu interès científic.

FQ.1

FQ.2

per PEPA prof_LÓPEZ VILA - dijous, 16 maig 2013, 09:14

JORNADA DE PORTES OFERTES

S’ha celebrat en el nostre centre la jornada de portes obertes amb la col·laboració del professorat del centre, alumnat mediador i de 4t ESO PDC.

Gràcies a tots per la seua assistència!

PRÀCTIQUES EN EMPRESA. PQPI-1
per PEPA prof_LÓPEZ VILA - dimarts, 14 maig 2013, 13:24

PRÀCTIQUES EN EMPRESA. PQPI-1

Durant els mesos d'abril i maig, l'alumnat de PQPI-1, ha estat realitzant pràctiques en empreses, per un total de 120 hores.

Les empreses, situades totes a Alaquàs, es dediquen al comerç, tant al detall, com sabateries, botigues de regal, forns, serigrafia, comerços de venda d'articles esportius, venda d'articles per a motocicletes, ferreteries, com a venda major, com el cas de l'empresa Brico Depot.

Agrair a totes elles la bona acollida que els han fet, i el temps invertit en l'ensenyança d'aquest mòdul pràctic.

PQPI-1

JORNADA DE PORTES OBERTES
per PEPA prof_LÓPEZ VILA - dissabte, 11 maig 2013, 17:23

JORNADA DE PORTES OFERTES

El dimecres, 15 de maig tindrà lloc en el nostre centre, la jornada de portes obertes amb la col·laboració del professorat del centre, alumnat mediador i de 4t ESO PDC.

Horari:

16:30 a 17:30  Alumnat d’ensenyança secundaria i CEIP Bonavista

17:30 a 18:30 Alumnat de Batxillerat i Cicle formatiu de Comerç

Pares, mares, alumnat... esperem la vostra assistència.

IES